eksperimentalni film
godina: 2006
format: Beta SP (prebačeno sa 16mm)
trajanje: 9'
produkcija: Pangolin
distribucija: Bonobostudio
Prilikom kupovanja namirnica na placu kupci se koriste raznim osjetilima kako bi uspjeli procijeniti da li je voće i povrće uvozno ili domaće. Preferiranje domaćeg nad uvoznim prisutno je kod svih kupaca bez obzira da li je zaista bolje i kvalitetnije.
scenarij, režija, animacija: Ana Hušman
direktor fotografije: Ivan Slipčević
snimanje tona: Ana Hušman
obrada tona: Tomislav Domes
montažerka: Iva Kraljević
izvršna producentica: Maja Jurić
Za izradu zimnice kupuje se isključivo domaće i poznato voće i povrće koje onda treba preparirati i spremiti, kako bi bilo sigurno i očuvano, zaustavljeno u svome najboljem trenutku i kako bi trajalo cijelu zimu. U tom procesu potrebno je ukloniti sva strana tijela, odabrati najljepše komade, one koji nisu oštećeni te sve dobro očistiti da bi se zimnica sačuvala od kvarenja, da bi bila "sigurna".
Ana Hušman u svojim radovima raščlanjuje strukturu i teksturu filmskih elemenata kroz različite forme filma, instalacije, knjige, zapisa slike, zvuka, teksta. Eksperimentira s mogućnostima animacije, dokumentarnim i igranim elementima u filmu, glasom i artikulacijom. Unutar radnih procesa, zanima ju propitivanje i obrtanje pozicije amaterskog i profesionalnog subjekta performativnosti, samog medija te struktura koje diktiraju i proizvode obrasce ponašanja. Radi kao izvanredna profesorica na Odsjeku za animirani film i nove medije Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu i suosnivačica udruge RESTART, gdje već dugi niz godina vodi program filmske edukacije za velike i male. Od 2003. godine članica je umjetničke organizacije Pangolin. Njezini radovi osvojili su više domaćih i internacionalnih nagrada, a prikazani su na brojnim samostalnim i grupnim izložbama i filmskim festivalima širom svijeta.
Filmografija
Radije bih bila kamen (2024), Soba za dan (2018), Volim te, Ines (2017), Skoro ništa (2016), Razglednice (2013), Nogomet (2011), Ručak (2008), Plac (2006), Prigruf (2004), Home (2003), Meršpajz (2003), for 2 (2003), Daily Progress (1999)
Animafest, Zagreb; Tabor Film Festival; 25FPS International Experimental Film and Video Festival, Zagreb; Split film festival; Uppsala International Short Film Festival; DOK Leipzig; Kassel Documentary Film and Video Festival; Rencontres Internationales Paris/Berlin; l'Alternativa; Regensburg Short Film Week; Exground Film Festival, Wiesbaden; Animateka, Ljubljana; Stuttgart Filmwinter; IndieLisboa; DOXA Vancouver; Documenta Madrid; EcoVision Festival, Palermo; Expresion en Corto, Mexico; Motovun Film Festival; Madcat, San Francisco; FIKE, Evora; Cork Film Festival; Sapporo film festival, Japan; Mediterranean Film Festival, Montpellier; Lausanne Underground Film & Music Festival; Balkanima, Beograd; Curtocircuito; Interfilm Berlin; Bochum Videofestival; Festival du Court Métrage, Bruxelles; Berlinale - Berlin International Film Festival 2009; Festival Cineposible, Spain; New York Int'l Children's Film Festival; Green Film Festival, Seoul 2009; Melbourne Int’l Animation Festival; London Int’l Animation Festival; Chungmuro Int’l Film Festival, Seoul; Lago Film Festival; Int'l Film Festival Bratislava ...